Jika u all ada maklumat untuk i sebarkan demi mempertahankan ABATA u all boleh kirimkan melalui email: b2bspa@gmail.com

Thursday, October 17, 2013

Kekayaan Melampau Dato Shafie Abdullah Ketua Bahagian UMNO Wangsa Maju.


Wauuuu... baru sekarang i tau kenapa ramai orang tergila-gila nak jadi Ketua Bahagian UMNO ni.. Kawan i kirim gambar ni kat i dan dia bagitau inilah hasil titik peluh menjadi Ketua Bahagian UMNO.

Gilala diorang ni.. i bukan kata nak jadi kaya, lagi miskin ada la dengan hutang bank yang melambak nak sara bisnes spa i ni.

Nama Ketua Bahagian UMNO ni ialah Dato Shafie Abdullah dan merupakan ketua bagi Bahagian Wangsa Maju, Pernah menjadi SETPOL PM selama 9 tahun dan menjadi Ketua Bahagian baru 1 penggal tetapi sudah mempunyai kekayaan sebanyak ini:

> Rumah bak Istana
> Tanah di Kg Puah, Kolam ikan di Bukit Merah, Dusun di Ulu Yan, Tanah di Rembau dan banyak lagi..
> Lot Kedai Festival Shopping Mall
> 10 unit kondo mewah di sekitar KL
> Sekurang-kurangya 12 kereta mewah jenama Mercedes, BMW, Alphard, Harrier, Hilux dan 2 Motorsikal Harley Davidson.
> Suami isteri gila main golf kalah pasangan suami isteri PM

Persoalannya dari mana datang kekayaan ini dengan hanya sepenggal menjadi Ketua Bahagian UMNO?

Orang Wangsa Maju bagaimana? menjadi akaya atau tidak selepas sepenggal pemerintahan Dato Shafie di sana?

Kalau terus-terus begini maka UMNO memang sah menyembah bumi pada PRU 14 nanati dan jangan haraplah rakyat akan mengundi BN kerana kerakusan pemimpin-pemimpin UMNO seperti ini.

Kepada Rakyat Wangsa Maju sedarlah dan berilah peluang kepada orang lain dan mari sama-sama hapuskan manusia yang berperangai binatang ini demi survival agama, bangsa dan negara.

Ok lah.. i sambung kerja dulu.. u all fikir-fikirkanlah...


2 comments:

  1. salam...I anak buah kepada orang yg u fitnah kat atas tu..I just nak mention cukup2 la buat fitnah klu xde bukti kukuh..u cerita pasal orang lain mcm binatang lepas tu cerita pasal agama bagai tapi u xmencerminkan pun mcm u org islam..u fitnah tu elok ke..???

    I just nak bgtau..dia kaya sebab dia ade beberapa bisnes..kedai dekat shopping mall tu anak sulong dia yg punya..Tanah yg dia beli kat rembau tu pun belum setel ag pembelian dia sbb sangkut kat pejabat Tanah pasal hal tuan Tanah yg lama..i yg uruskan Tanah tu...and then I dh lama kenal dia xpnah pun I tau keta dia ade sampai 12 bijik mcm u ckp tu..yg ade kat umah dia tu xsampai pun 5 bijik tu pun cmpur keta anak2 dia bukan semua dia punya..motor Harley yg ade kat umah dia tu pun ade satu je xpnah pun nmpk dua bijik...pelik gak ye u nye infomer ni...I pun bukan Nye sokong pun mana2 parti ni..tapi nk bersaing pun biar la dengan cara yg sihat..

    salam

    ReplyDelete
  2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete