Jika u all ada maklumat untuk i sebarkan demi mempertahankan ABATA u all boleh kirimkan melalui email: b2bspa@gmail.com

Thursday, October 17, 2013

Dato Nawawi yang lebih pentingkan Cina daripada Melayu, Adakah itu calon pemimpin pilihan u all?



i tak sangka rupanya perjuangannya untuk membela nasib Melayu selama ini hanyalah sandiwara semata-mata.

Sebab apa i kata begitu adalah kerana Ketua UMNO Bahagian Shah Alam iaitu Dato' Ahmad Nawawi M. Zin yang rupa-rupanya telah mengkhianati kepercayaan diberikan akar umbi bahagian tersebut apabila memberikan pelbagai projek bernilai puluhan jutaan ringgit kepada seorang tauke Cina, Boon Heng Chong, pengarah urusan Generasi Nirwana Sdn Bhd.

KL INTERNATIONAL AIRPORT, SEPANG, SELANGOR.WORKS PACKAGE : AF06A-DESIGN,CONSTRUCTION, COMPLETION,TESTING AND COMMISSIONING AND MAINTENANCE OF AIR TRAFFIC CONTROL TOWER
i tak faham kenapa boleh jadi macam ini. i memang malas sebenarnya nak bawa cerita macam ini tapi bila i fikirkan nasib bangsa i mula rasa geram dan marah. i tak nak orang muda jadi macam i disebabkan kerakusan jantan-jantan dayus macam Nawawi ni...(dah macam bini Mat Yo la pulak)..
BUKIT GAMBIR INTERCHANGE AND TOLL PLAZA
Kawan i yang beritahu kisah ni sebenarnya dan menurut dari maklumat yang i dapat, projek Lebuhraya Shah Alam (KESAS), Lebuhraya Kemuning-Shah Alam (LKSA) dan Projek Lebuhraya Utara-Selatan (PLUS) Sungai Rasah telah diberikan kepada tauke bermata sepet ini semata-mata demi menjaga kepentingan peribadi dan kewangan Ketua UMNO Bahagian Shah Alam sendiri.

Lagi sekali i pelik, sebenarnya apa tujuan Nawawi berbuat demikian hingga sanggup melebihkan Si Mata Sepet lebih daripada orang Melayu yang mendokong perjuangannya selama ini?.


Tupai yang pandai melompat tu pun boleh jatuh ke tanah inikan kita manusia yang lemah ni, dan pepatah itu mama i yang bagi supaya i tak lupa daratan tapi malangnya i langgar nasihat yang mama bagi dan kerana itulah i jadi macam ini sekarang.

Berbalik pada cerita Nawawi tadi, i diberitahu kini tembelang Nawawi semakin terserlah apabila selain daripada projek-projek tersebut, pelbagai lagi kontrak diberikan kerajaan Pusat melalui Unit Penyelaras Pelaksanaan (ICU) Selangor kepada tauke tersebut demi memastikan kroninya ini sentiasa 'kenyang', disamping kekayaannya sendiri bertambah.

i sendiri terkejut lepas dengar berita ini, i tak sangka rupa-rupanya selama ini warga Shah Alam nyata dikhianati bulat-bulat apabila Nawawi juga menggunakan kedudukannya untuk memastikan kesemua adik-beradik dan kroninya bertambah kaya.

Apa jadi dengan nasib Pemuda UMNO Shah Alam yang berdemostrasi di tol Sungai Rasah?. i dengar bulat-bulat kena tipu dengan Nawawi apabila akhirnya Nawawi dipanggil oleh PLUS dan diberikan projek bernilai puluhan jutaan ringgit. Tapi apa yang tidak sedap didengar pula i  dapat tahu projek itu diberikan kepada sahabat baiknya, Chong.

Kawan i juga cakap dia turut menggunakan hasil projek ini demi menambah aset sendiri tanpa mempedulikan nasib akar umbi UMNO di Shah Alam sehingga dalam Pilihanraya Umum lalu, apabila akar umbi meminta pendahuluan dana pilihanraya, pelbagai alasan diberikan oleh Nawawi. i tertanya-tanya. apalah nasib ahli UMNO Shah Alam ditipu bulat-bulat oleh orang yang sibuk melaungkan perjuangan membela nasib bangsa?

Beginikah nasib akar umbi UMNO Shah Alam, kena tipu kaw-kaw! bulat-bulat! segiempat tepat!!

i tak sangka la u ni Nawawi! Sanggup u tipu orang Shah Alam yang beri kepercayaan pada u. u ini memang taraf P*****K la... (Haaa kan i dah mencarut)

Dah la.. i nak tidur.

Kat bawah ni ada sikit gambar untuk u all nilai sendiri.

Yang ini gambar Chong bersama Ketua Bahagian Kota Raja
Gambar Chong bersama adik Nawawi, Suhaila M.Zain




1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete