Jika u all ada maklumat untuk i sebarkan demi mempertahankan ABATA u all boleh kirimkan melalui email: b2bspa@gmail.com

Friday, August 16, 2013

Loman Noor Adam penyamun yang diiktiraf dan dijunjung mertabatnya



Haiii...salam pada semua yang masih dalam mood raya. i tahun ni tak berapa nak beraya pasal sibuk dengan bisness dan cawangan baru i.

i ada cerita baru untuk u all malam ni pasal Lokman Noor Adam yang bakal bertanding jawatan Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia ni.

i dengar cerita dia ni dulu barua Anwar Ibrahim yang kononnya pejuang sejati bagi pihakAnwar Ibrahim yang sanggup mati la cam gitu.

Lokman ni dulu bekas Ahli Majlis Kerja Tertinggi Parti Keadilan Nasional yang mempertikaikan dana penyangak mata wang Yahudi, George Soros.

Tapi apa yang i nak ceritakan kat sini bukanlah kisah itu tetapi kisah bagaimana dengan mudahnya UMNO mempercayai seorang dan bebrapa orang bekas Ahli PKR yang dulunya pernah melakukan berbagai-bagai perkara yang memalukan parti UMNO itu sendiri.

Lokman pernah membakar bendera UMNO (orang kata k. bukan i kata), maki hamun Tun Dr Mahathir dan berbagai lagi perkara buruk demi mempertahankan Bapa Gay Malaysia.

Tapi hari ini selepas beberapa tahun menyertai UMNO, Lokman terus jadi kaya seperti Azwan Bro (penganggur yang kaya raya), ada motor besar, rumah besar dan semuanya besar hasil daripada wang UMNO yang pernah dikutuknya dulu.

Persoalannya apakah jasa Lokman Nor Adam? berapa ramaikah ahli pidato UMNO yang sudah berjaya seperti pemidato Pakatan Pembangkang?

Tetapi malangnya kerana atau atas sifat kroni akhirnya Lokman Noor Adam yang dahulunya pengkhianat diagung-agungkan dan nak diangkat pula menjadi pemimpin tertinggi dalam barisan kepimpinan pemuda UMNO Pusat.

Dalam parti UMNO ada ribuan malah jutaan pengikut yang setia, pemimpin peringkat bawahan yang bekerja mati-matian untuk mempertahankan parti keramat itu tetapi dimanakah penghargaan untuk mereka?

Cukupkah hanya dengan menjamu mereka makanan dari Restoran Thai yang tak seberapa harganya jika nak dibandingkan dengan penghargaan yang diberikan kepada pengkhianat yang pernah cuba menjahanamkan parti UMNO?

i bukan nak over tapi i nak tanya pada pemimpin tertinggi UMNO, apakah jaminan yang pengkhianat ini tidak akan mengkhianat parti yang menjadikannya kaya ini?

Mereka ni katak (macam Ibrahim Ali) suka suka lompat pasal dah memang sifat dia macam tu dan bukan dia peduli pun apa orang nak kata janji apa yang dia nak dia dapat.

u all pilih dan u all akan dapat apa yang u all pilih. terpulanglah kepada u all semua.

No comments:

Post a Comment