Jika u all ada maklumat untuk i sebarkan demi mempertahankan ABATA u all boleh kirimkan melalui email: b2bspa@gmail.com

Friday, July 26, 2013

Datuk Abdul Shukor Idrus Kaki Samun Projek Dilantik Jadi Timbalan Pengerusi Perhubungan UMNO Selangor


Datuk Abdul Shukor Idrus semalam dilantik oleh YAB PM sebagai Timbalan Pengerusi Perhubungan UMNO Selangor untuk bersama membantu Datuk Seri Noh Omar sebagai pengerusinya.

Perlantikan ini bagi i sangat baik kerana Abdul Shukor yang dikenali kaki projek pasti akan membalun habis semua projek yang diperolehi untuk diberikan kepada kroni dan proksinya.

Kisah Abdul Shukor yang panas i pernah ingat bila beliau meroyan tak dapat projek sampai buat gerakan nak pecat Datuk Hj. Abdul Ghani Bin Salleh, Pegawai Kemajuan Negeri Selangor.

Gerakan beliau ketika mengumpul tandatangan ADUN dan Penyelaras DUN memohon agar YAB PM memecat Datuk Addul Ghani.

Datuk Abdul Ghani dikatakan telah memberikan projek secara tidak adil dan hanya menyebelahi sebelah pihak sehingga mereka seperti Abdul Shukor gagal untuk memperolehi projek yang disalurkan melalui Pejabat Pembangunan Persekutuan Negeri Selangor.

i tahu perkara ni pun dari kawan-kawan i, dan hari i agak terkejut juga bila dapat tahu Abdul Shukor dilantik jadi pembantu kepada Noh Omar.

i rasa cukup setakat itu dahulu dan i akan tulis lagi lepas i jumpa kawan nanti dan dia janji nak cerita lebih lagi tentang Abdul Shukur dan Noh Omar ni.

Ok ye.. bye....

No comments:

Post a Comment