Jika u all ada maklumat untuk i sebarkan demi mempertahankan ABATA u all boleh kirimkan melalui email: b2bspa@gmail.com

Monday, September 9, 2013

POsting itu sudah dipadam sambil bercerita sedikit tentang manusia kurang kasih sayang dalam gambar tu.


Salam dan selamat pagi u all semua..

Pagi ni i bagung dengan ceria dan segar sekali sambil bangun buka email dan terjumpa sahabat minta supaya posting berkenaan Ketua Bahagiannya di padamkan dari blog i..

Hehehehe.. tak sangka i ingat takda la orang nak baca tulisan i.. rupanya dalam diam dah ada yang terangkat dan panas bontot.

Walau apapun atas alasan munasabah yang diberikan dalam email i maka dengan baik hatinya i telah padamkan posting itu dan itu tidak bermakna i akan lupakan kerana i bukan jenis macamtu.

Tengokla nasib dia lepasni jadi camana dan i doakan u yang hantar email dan pasukan u akan beroleh kejayaan menentang manusia durjana.

Ok.. habis.

Kat atas tu ada gambar budak-budak yang tidak mendapat kasih sayang seorang ibu..

Mungkin kerana ibunya tidak mengajar mereka bagaimana cara menghormati orang lain dan berterimakasih maka merekamembawa bendera komunis sebagai panji perjuangan mereka.

Mereka ini menjadikan duit dan habuan kuasa sebagai makanan dalam kehidupan dan tidak pernah ada rasa bersalah dalam diri mereka kerana yang lebih penting adalah kuasa dan wang.

Nanti i cerita sikit lepas ni.. i nak buka kedai dulu sebab dah jam 10 sekarang ni.. manalah tahu rezeki i murah hari ni sebab tolong orang.

Byeee..

No comments:

Post a Comment