Jika u all ada maklumat untuk i sebarkan demi mempertahankan ABATA u all boleh kirimkan melalui email: b2bspa@gmail.com

Tuesday, August 20, 2013

Gila la U all... i pun GANGSTER (Rumah Urut) tapi takda la sampai nak bunuh polis.. kalau tukang urut i mati u all nak buat perarakan tak?


Hebat sungguh negaraku MALAYSIA kerana kematian penjenayah kongsi gelap diraikan sampai sedemikian rupa dan diarak bak perwira negara.

GANGSTER

Siapa Gangster?

Mereka ini adalah golongan manusia yang lain dari masyarakat, mereka lebih kuat dan berani dan kerja mereka lebih kepada menunjukkan kekuatan, mempunyai pengikut, menguasai kawasan dan meraka mendapat pendapatan.

Mereka berkumpulan, merompak, mencuri, peras ugut, rangkaian dadah, penyeludupan, cetak rompak, ugut, bunuh, rogol dan berbagai kegiatan yang tak mampu dilakukan oleh orang biasa.

Mabuk, Disco, Khayal, berseronok dan berhibur akan menjadi pengisi masa lapang dan mereka boleh lakukan apa sahaja yang mereka mahu.

Banyak kongsi gelap dalam negara kita Malaysia yang sampai tak mampu untuk i ingat kerana i bukan gangster tapi apa yang boleh i kongsi mereka ini terbahagi kepada kumpulan satu kaum, kumpulan campur kaum, kumpulan sendiket dadah, pelacuran dan seperti yang i sebutkan di atas tadi.

Jadi, apa yang berlaku baru-baru ini melibatkan sebahagian daripada kumpulan ini dimana 5 orang yang mati ditembak dikatakan adalah suspek kepada pembunuh upahan dan mereka adalah ahli kongsi gelap dan terbukti lihat sendiri dalam gambar.

Menurut cerita, berlaku berbalas tembakan antara pasukan polis dan kumpulan mereka dan kesudahannya mereka berlima tewas.

Kronologi cerita dipendekkan kerana terlalu mudah dan tak payah pakai "mesin kira" atau "Kalkulator" kerana ada berbalas tembakan.


Bagaimana dan apa tujuan orang awam yang dijaga Polis, Tentera dan pasukan keselamatan lain mempunyai senjata api dan berani pula berbalas tindakan dengan polis?

pertama, u all yang tak puas hati jawablah kenapa orang awam ada senjata api yang boleh membunuh?

kedua, kenapa pula pihak Pakatan Pembangkang beria-ia bersengkongkol dengan penjenayah terbabit?

dan ketiga, yang paling menarik mereka diusung diarak bagai satria medan tempuryang mati syahid dan bagaimana pemerintah negeri boleh berdiam diri melihat kumpulan "GANGSTER" bermaharajalela membuat onar mencemarkan imej negeri yang dikatakan hebat dari segala segi itu?

i tidak mahu mengulas tentang polis kerana seperti yang i terangkan itu metematik mudah bila bertempur dengan lawan yang bersenjata dimana satu daripada pasukan itu adalah pasukan keselamatan yang melindungi negara maka apakah status pasukan yang satu lagi? takan pasukan tukang urut macam dalam spa i ni.

untuk sikit "review" pasukan yang menggempur penjenayah terbabbit datangnya dari pasukan (D9) Bukit Aman, Kuala Lumpur dan i nak bagitau u all mereka ini tidak datang suka-suka, jalan-jalan makan angin kalau tanpa maklumat kelas A1 yang terperinci. Contoh mudah mereka terus tembak orang yang nak tembak mereka camana leh kenal dan bila pulak mereka kenal.. hahahah.


Dan terakhir sekali i ucapkan berbanyak terima kasih dan tahniah kepada abang polis kerana keberanian mereka dalam melaksanakan tugas dan tanggungjawab diamanahkan kepada mereka untuk menjaga negar ini supaya terus aman dan makmur bukan hanya dari tangan penjenayah tetapi dari kalangan pembela sendiri.

ehehehe.. kalau u all nak tau apa yang i maksudkan "PEMBELA" tunggu i tulis pada tulisan yang akan datang dan i nak bagitau u all semua ceritanya memang menarik dan nanti ada yang terasa pedasnya.

OK. ada orang nak urut plak.. so i kena jalankan tugas..

Kepada sesiapa yang tidak puas hati dengan tulisan i kena la promosi Spa B2B i ni sebab kalau takda pelanggan tangan i jadi gatal nak menulis dan kalau langsung takda pelanggan dan i marah lagilah jadi macam-macam yang i tulis... ok bye Abang Polis...

Issshhh...tak sabar-sabar la abang ni nak urut!!! nanti i urut ngan sebuk sili abang punya baru abang tau.. hehehhehe

Oppsss..lupa lak... gambar untuk u all kat bawah.. 04 la geng dia...





No comments:

Post a Comment